Thursday, January 13, 2011

I'm Touched !

Hi blog ! Im at Ipoh now. Home Sweet Home. Baru je sampai tadi pukul 4.15pm naek ETS si tren laju weee! Mahu menghabeskan saki-baki percutian bersama family tercinta sebelum mula kerja 24hb ni :)

2 hari lepas aku post status kat fb tentang dah dapat kerja baru, padahal time tu kepala lewe-lewe je taip status. Sekali tengok  ramai kawan-kawan yang support and ucap congratz! Oh, sayangnya aku pada kalian. TQSM korang. Eh tapi serious sebab support and kind words korang yang buat aku enthusiastic.


Tadi sesampai je di Stesyen Keretapi Ipoh, hp berbunyi, dapat text dari Super Heroin Number 2, she were saying :

"Syukurlah kiranya ada yang menyakitimu, kerana dia mengajarmu erti tabah.
Syukurlah kiranya ada yang tidak mempedulikanmu, kerana dia mengajarmu berdikari.
Syukurlah jika ada yang menyiksamu, kerana dia mengajarmu kesabaran dan ketabahan."

Huik, pelik gila si wanita moden tu bagi text camni kat aku, terus aku respons :
"Uik.. Nape bg kita mesej camtu..? Tazkirah ke..? "

Super Heroin respons :
"Saje nak bg awak kuat.. hehehe. Awk x suka?"

Respons aku :
"Hehe suka.. Cuma pelik sender nya ialah awak.. hehe mekaceh. Kita paling suka ayat last tu, mcm kena pd kita and dot dot dot"

Super Heroin respons :
"Kita terjumpa kat internet, tiba2 teringat kat awak.. So kite pon tulis la kat sms,hehe.. penat aku copy, lenguh tgn i yg lembut bak sutera ni.."

Respons aku :
"Haha. Oi. Dah ko taburkan budi thadap aku, pastu ko mengungkit ea, gila punya kawan.. Takde bila lembut bak sutera. Usah la ko perasan.."

Ini antara kenapa aku kasihkan 6 orang Super Heroin aku yang kat dalam gambar kat header blog tu. Diorang akan tiba-tiba bagi tazkirah tak kira masa, and kadang-kadang tak kena tempat. Hikhik.

No comments:

Post a Comment