Wednesday, January 12, 2011

Tonight is My Evolving Night !

Sangat bertekad masa taip title post ni sambil tangan tergenggam, hayun ke bawah and sebut  Yes !!!

Aku dah bertekad sejak beberapa ketika yang lalu, orang pertama yang berlainan jantina dengannya yang bukan kawan-kawannya yang dia add/approve di fb, aku akan evolve. 

Dan hari ni, malam ni, ada sesuatu yang akan kehilangan dari fb aku. Aku tak sakit  sangat dan aku tak heran sangat. And its never none-what-so-ever macam lagu Secondhand Serenade : 

" But hold your breath
Because tonight will be the night that I will fall for you
Over again
Don't make me change my mind "

Na-a-a ! It is so wrong ! Coz tonight will be the night that I will not fall for you, Over Again and Please don't make me change my mind. Yes !

Hei trust me, bila wanita kata dia tak sakit, dia tak heran, trust me, its a reversed. That is why i'm putting 'sangat' at the end of my ayat. Aku sakit biasa-biasa je. Aku heran  biasa-biasa je. Aku macam jam loceng yang dah semput dan dibelikan bateri Energizer lalu bangkit kembali bertenaga.

No comments:

Post a Comment