Monday, January 17, 2011

Permintaan Kawan Saya Yang Sangat Chomel ~

Hi blog !

Pagi tadi received text dekat number Digi daripada Faighuz Athighah aka adD (dia memang gedik suruh orang taip 1 'd' small letter dan 1 'D' lagi guna BLOCK LETTER :p ), ni group BFF taw, bukan group Super Heroins.

"Yo bro. Busy ke? Hehe. Nurul, nak tanya lah, nurul tau tak lagu From this moment by shania twain? Agak2 kalau adD suh nurul nyanyi lagu ni time wedding adD leh tak? Feat Emy. Hehe. Dalam perancangan je ni. ;)". 

Owh, Emy tu seorang lelaki bersuara sedap yang macho yang pernah merangkap teman berduet aku di beberapa tempat seperti dinner, kara-OK and penyanyi tak bertauliah kat belakang tasik Cyberjaya :p   Owww, miss those moments dengan GREATian, janji tak tipu !


GREATian yang happening-pening yaw !

Dan juga banyak makan ~

Berbalik pada cerita, ehhh terkejut gila dapat text tu dari adD, even pun hanya dalam perancangan, tapi tak pernah sangka adD terfikir nak suruh aku nyanyi time wedding dia. Time aku baca text tu, senyum lebar aku and just terfikir dia ni chomel gila la suruh aku nyanyi. Rasa honored gila and dah rasa macam Dato' Nurul pulak. Hikhik :p  Terus aku Google kat Youtube minus one lagu tu and buat 1 video khas untuk adD :)  

Rajin-rajinlah klik kat sini untuk dengar rakaman sumbang dari aku :p 

 

Eh, perasan tak web crawler GOOGLE dah terlalu hebat sampai kadang-kadang korang 'search' something kat Youtube pun, tapi still sebut 'cuba Google kat Youtube'. Korang search kat Wikipedia, tapi still sebut 'cuba Google kat Wiki' and the most100X common yang selalu dengar orang cakap 'cuba Google kat internet'. HikHik isn't that bizarre ? Tapi takde siapa anggap itu big deal, sebab Google memang berkesan as web crawl :)

No comments:

Post a Comment